sobota 4. apríla 2015

27 týždeň v Calgary (16.-22.3.2015) - Nová robota a Apple_fan

Pol roka v Kanade, to nám hlási kalendár. Nechce sa mi tomu veriť, no minulý týždeň som odškrtol 26.týždeň nášej kanadskej misie, takže sme za polovicou a už budeme iba odpočítavať. Niekto sa teší domov, niekto zas nie. Myslím, že sme si vytvorili príjemné prostredie a panuje väčšinová spokojnosť, i keď by sa dali nájsť chybičky, no ako pán Pohlreich hovorí: "Život není bramboračka!"

Po návrate z dovolenky u nás okrem radostných spomienok a cnenia za plážou a morom, zíva prázdna chladnička. Urobil som tri veľké nákupy a cez 200 dolárov skončilo v nenávratne, no opäť máme na dlhší čas vystarané a zásoby nakúpené!

Keď už som tak rozhadzoval v obchodoch, trpezlivosť u mňa prekypela a rozhodol som sa skoncovať s používaním Windowsu a Androidu, čo znamená iba jediné. Prechádzam do druhého tábora, stanem sa členom Apple rodiny. Na internete som už dlhší čas robil prieskumy cien a tento týždeň sa chlieb lámal. Z Applu som si objednal Macbook Air 13" (8GB Ram, 256 GB hardisk, release 04/2014, i5 1.4 GHz) refurbished (teda vystavený/vrátený model). Takže som opäť vsadil na lacnejší vrátený počítač, ku ktorému má však Apple výhodné podmienky + ročnú záruku (ušetrím cca 300 CAD). Aby toho nebolo málo presedlať som sa rozhodol aj telefónom, takže som našiel (opäť refurbished) iPhone 4S za 220 CAD. Po pár rokoch - 4, resp. 7 budem mať nový PC a telefón.

Tento týždeň oficiálne začína jar a teší ma pohľad na predpoveď počasia (13 -18 stupňov cez deň). To má priamy dopad na biznis v reštaurácii, kde pociťujeme nárast počtu zákazníkov, čo je skvelé. Management plánuje urobiť aj terasu, čím sa má kapacita zvýšiť z 95 na cca 150 miest. Rovnako pozitívny dopad má počasie aj na naše outdoorové aktivity, takže sme sa rozhodli ísť odtestovať basketbalovú loptu. Skvele sme si zahrali a moje pľúca mi  razantne naznačili, že mám so sebou čo robiť. Každopádne sa teším na ďalšie dni a basketbal.

V práci jeden z naších kolegov náhle skončil. Mitch v piatok, 15 minút pred šichtou napísal sms šefovi, že končí, tak sme ostali nemilo prekvapení, no neostávalo nám nič iné, ako to zvládnuť a dali sme to bez väčších problémov. Jeden človek je citeľný, no sme dobrý team, takže si navzájom pomáhame. Situáciu som chcel využiť a navrhol som, že budem robiť viac hodín, no dni kedy bola potrebná výpomoc s tým nekolidovali, takže uvidím, či sa niečo zmení alebo nie.

Minulý týždeň som písal, že Miška skončila vo Wurste a tak si hľadala nový part-time job, čo sa jej hneď podarilo a už v piatok bola na pohovore v Oyster house Rodney's (seafood reštaurácia), kde pracuje jej kolega z prvej roboty, Miguel. Ten sa za ňu čiastočne prihovoril a Mišiaka vzali. V sobotu bola na svoj prvý deň a pocity boli oproti Wurstu neporovnateľné. Menšia reštaurácia, menšia kuchyňa, príjemnejšie rodinné prostredie, personál na jednotku. Čo viac si želať? Držím palce, nech len spokojnosť pretrvá!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára