štvrtok 25. decembra 2014

12. týždeň v Calgary (1.12.-7.12.2014)

Budúci týždeň to bude štvrť roka, čo sme v Kanade. Myslím, že všetci sme očakávali čosi iné. Najmä pánska časť osadenstva očakávala v tomto momente pracovnú pozíciu v kancelárii. K tomu však nedošlo a všetci štyria pracujeme manuálne. Práca však šľachtí, nie? Nikde však nie je napísané, že to o dva týždne nevyjde. Netreba strácať nádej! Čas mi v Calgary plynie veľmi rýchlo, skutočne sa mi nechce veriť, že už tri mesiace sme mimo našej domoviny.

Schedule (rozvrh pracovných zmien) mám urobený na novo, to znamená, že mám v stredu voľno a druhý deň bude víkend, takže Grant mi vyhovel, napriek tomu, že stále hľadá jedného človeka do tímu. Pondelok som už tradične išiel na piatu – do záverečnej. Spal som opäť do obeda a táto moja vlastnosť ma úprimne začína poriadne štvať. Aby som však vstával skôr, musím chodiť skôr spať, nie o 2:30 ráno, však Pištík?! Tento pondelok bol po minulom Black Friday (deň s obrovskými zľavami, kedy sa celá Amerika zblázni a ľudia sa v obchodoch bijú kvôli tovaru) tzv. Cyber Monday (pondelok so zľavami, tentokrát však  na nákupy cez internet). Boris si chcel kúpiť Gainer, aby sa ľahšie naberalo, tak som sa pridal a kúpili sme tovar s 25% zľavou. Sám som zvedavý, či som vyhodil peniažky do koša, resp. ako pravidelne budem chodiť cvičiť. Mišku celkom trápia hodiny u Larisy, nakoľko jej neprepláca cestu, takže napriek 8 hodinám v práci dostane zaplatené iba napr. za 6,5. Bavili sme sa o tom spolu a začína uvažovať nad novou robotou.

Utorok. Dnes sme sa Mišiakom pripravili na koniec jednej kapitoly a to predposledným dielom z dielne FX a ich seriálom Sons of Anarchy. Seriál skončí siedmou sériou a obaja sme radi, že to tvorcovia uzavreli a neťahá sa to ďalších X-sezón. Budúci týždeň bude posledná časť a sme zvedaví, čo sa stane, aj keď to tak nejako už čakáme. Dnes šichta s Waltrom na pizzi, klídek pohoda a tabáček.

V stredu bolo voľno a s chlapcami sme zbehli na pečené krídla do Drum and monkey – lokálneho pubu. Krídla nič moc, obsluha tiež nie, je to taký pajzeľ. V tomto podniku bývajú Drum’n’Bass akcie, a tak to aj vyzerá. Cez deň som trochu poupratoval byt. Uvaril som rýchlu kapustovú polievku a párkom, nič moc, nebol som z toho nadšený, bola bez hríbov a bez poriadneho vývaru z údených kostí to proste nemá šmrnc. V pečení chleba sa potroche zlepšujem. Prikladám pár fotiek z posledných dvoch pečení. Mínusové teploty dnes trochu povolili, takže chalani boli v práci.

Minulotýždňové pečenie



Chlebík na tento týždeň - už sa podobá aj tvarom aj výškou







Vo štvrtok Miška trochu zaspala, takže do práci frčala trochu narýchlo, čím ma zobudila a dnes to bolo historické, nakoľko som už nezalomil, ale vstával už o pol ôsmej. Nie že by som robil niečo svetoborné, no nespal som a to je dôležité. Do mojich nových slúchadiel Audio Technika som pustil H16 a užíval si pohodičku. Do práce idem až na jedenástu, takže som mal v kľudné raňajky a v pohode vyrazil. Druhý voľný deň mám v nedeľu a určite chcem niečo spáchať, hlavne vypadnúť z bytu.

Piatok a sobota boli extrémne. Oba dni praskala reštaurácia „vo švíkoch“. To tu ešte nebolo, a aj šéf bol prekvapený, ako busy bolo, čo je samozrejme super. Najmä sobota ma však bolela, keďže si robím takmer všetky prípravy sám, takže som nestíhal všetko porobiť, aby som bol na večere dostatočne pripravený, takže sa šéf ujal roboty a zopár vecí mi pomohol pripraviť. Veľkou udalosťou sa stal piatok, kedy Miške došli nervy a dala výpoveď. Larisa sa ju snažila prehovoriť, ale rozhodnutie už bolo konečné. Miška nastúpi od pondelka do írskeho pubu, kde bude robiť podobne ako ja, v kuchyni.

V práci kolegovia pripravili tzv. Secret Santa (urobili peknú nástenku s krabicou, do ktorej vhodíte svoje meno, čím sa do aktivity zapojíte. Je to vlastne darovanie darčekov k Vianociam od kolegov, no secret – utajený Santa Claus bude jeden z Vašich kolegov. Takže neviete od koho dostane asi na firemnej párty, respektíve party zamestnancov jeden darček). Limit na kúpu bol 30 CAD. Vyžrebovanú som dostal Lindsey, o ktorej akurát tak viem, že má dve roboty a že rada snowboarduje. Za tie peniaze asi kúpim nejaké DVD.

Keďže piatok aj sobota boli veľmi silné, som rád, že mám v nedeľu voľno. Krásne sme sa vyspali. Tomáš s Heňou tiež nemali čo na robote a už kúpili auto, tak slovo dalo slovo a vybrali sme sa spolu do Hot Spings - Upper hot spings (horúcich prameňov). Cestou Miška zaviezla Larise auto, Tomáš nás vydvihol a nabrali sme smer Banff. Vstup bol 7 CAD a mali otvorený vonkajší bazén, čo bolo mega. Napriek odporúčanému  10 minútovému kúpaniu sme sa močili asi hodinu a pol a bolo to skvelé, moje telo to bralo veľmi pozitívne. Výhľad na hory a kúpanie sa v 40 stupňovej vode? Na nezaplatenie. Odporúčaná doba kúpania nie je náhodne uvedená, keďže organizmus sa prehrieva veľmi rýchlo a rovnako rýchlo stráca tekutiny. Miške sa zatočila hlava a po ceste do spŕch trošku odpadla. Nič vážne sa však nestalo, najmä vďaka Heni, ktorá ju zachytila. Prifrčal zamestnanec a dal Miške na chrbát studenú osušku a rovnako dostala džús ako príjem cukru. Nebolo mi všetko jedno, keď sme ju ratovali. Všetko však dopadlo v poriadku a Hot springs si určite ešte vyskúšame. Krásna nedeľa plná oddychu. Cestou spať sme sa zastavili na čokoládu a užili si spoločný večer.

Fotené Duškovou GoPro:











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára