utorok 24. marca 2015

24. týždeň v Calgary (23.2.-1.3.2015)

Tohtotýždňový príspevok bude veľmi krátky, nakoľko je to mesiac dozadu, čo toto píšem, jednak nemám poznámky. 

Viac-menej sme sa všetci štyria sústredili na prípravu dovolenkových plánov. Chalani riešli hostely a prepočítavali cesty. Boris študoval turistickú príručku Kanada, kde chcel načerpať inšpiráciu.

Ja som strávil volno v obchodoch, kde som dokupoval posledné veci patriace na letnú dovolenku a ktoré som si nedoniesol. Takže som domov išiel ovešaný nákupnými taškami (šiltovka, krémy na opaľovanie, žabky, kraťasy, nejaké tričká) a akoinak som si dal fastfood hamburger, aby som išiel s davom!

Tento týždeň sme ešte s Mišiakom navštívili solárko. Cieľom bolo podporiť  tvorbu pigmentu a zamedziť, aby sme prvý deň nezhoreli ako fakle. Bolo by mojou osobnou prehrou a hanbou, keby som nemohol ísť kvôli spáleniu k vode, resp. nosiť do mora tričko. Obaja sme si dali kombináciu 20 minút, ktoré sme si rozložili na 4 opaľovania a toto bol veľmi dobrý a dôležitý krok k peknému opáleniu. Cena 70 CAD (vrátane krémov, gélov a ochrany očí).

Musím sa však pochváliť, že sa mi darí vstávať v normálne hodiny, kedy doobedie využijem produktívnejšie ako iba raňajkami! Pohol som s ruštinou, viac vecí stíham, čítam články, takže verím, že mi to vydrží čo najdlhšie.

Biznis v práci sa pomaly hýbe vpred. O reštaurácii sa vyjadrujú aj novinári pozitívne a sme hodnotení ako jedna z najlepších nových reštaurácii za rok 2014 v Calgary, čomu nasvedčujú aj víkendy, kedy sme od pol šiestej do deviatej beznádejne plní a makáme na plné obrátky. Dni keď je teplo (10+ stupňov) okamžite využívajú na frekventovaných uliciach všetky podniky a otvárajú terasy, ktoré sú (pokiaľ svieti slnko) do posledného miesta plné zákazníkov.

Z môjho kulinárskeho klobúka som tento týždeň vytiahol prekvapivo dobrý improvizovaný recept – krevety s vínom na zelenine (kápia, cukina, jarná cibuľka) a fakt som si pochutnal. Miška mala veľkú chuť na bravčové na rozmaríne (špikované cesnakom a zabalené v slanine), tak varila aj ona a podarilo sa. So zemiakovou kašou sme sa slušne natlačili a nepribrali ani gram. Sečko!




Miškine bravčové na rozmaríne











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára